سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در آغاز سرما خود را از آن بپایید و در پایانش بدان روى نمایید که سرما با تن‏ها آن مى‏کند که با درختان . آغازش مى‏سوزاند و پایانش برگ مى‏رویاند . [نهج البلاغه]
کجایند مردان بی ادعا؟
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» سردار فضلی در نشست خبری:

سردار فضلی در نشست خبری:
عقبه فتنه‌های اخیر در خانه‌های تیمی کشف شده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه سیدالشهدای استان تهران گفت: برای خنثی کردن تلاش عقبه فتنه‌ای که در خانه‌های تیمی کشف شد و ارتباطی که از آنها با بیرون مرزها و صهیونیست‌ها عیان شد، قریب به 300 نفر از جان‌برکفان بسیجی به شدت زخمی شدند.


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سردار پاسدار علی فضلی فرمانده سپاه سیدالشهدای استان تهران عصر امروز چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، در خصوص وقایع اخیر اظهار داشت: ما نوکر مردم هستیم و به این خدمت خودمان افتخار می‌کنیم و مردم مطمئن باشند فرزندان آنها در سپاه و بسیج و نیروی انتظامی از هیچ تلاشی برای تأمین امنیت آنان فروگذار نخواهند کرد.
فضلی خطاب به عوامل مخل امنیت عمومی و عناصر اصلی پشت صحنه آشوب‌های اخیر هشدار داد: مراقت رفتارهای خودتان باشید و به گونه‌ای عمل نکنید که بیش از این باعث تلخ شدن کام ملت و شیرینی ذائقه دشمنان اسلام و انقلاب شوید.
وی افزود: مردم با امام (ره) و رهبری پیمان بسته‌اند که در هر مقطعی از تاریخ انقلاب و کشور که دشمنان به فتنه‌انگیزی بپردازند با آنان به شدت برخورد کنند و با کور کردن چشم فتنه بساط آنان را برچینند.
فرمانده سپاه سیدالشهدای استان تهران با تأکید بر اینکه تن دادن به قانون و تسلیم شدن در برابر اراده و خواست ملت ایران تنها نسخه‌ای است که می‌تواند در شرایط فعلی باعث نجات فریب‌خوردگان و پیاده نظام استکبار جهانی گردد، اضافه کرد: لذا ما به آنها توصیه می‌کنیم تا دیر نشده به دامان پرمهر و عطوفت نظام اسلامی و ملت بزرگوار ایران بازگردند و بیش از این خود را بازیچه دست آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی نسازند.
فضلی با بیان اینکه مردم ایران وامدار هیچ‌کس نیستند، تصریح کرد: آنان در طول تاریخ انقلاب و سی سال گذشته همواره مواضع و منویات ولایت فقیه و رهبری انقلاب را نصب‌العین خود قرار داده‌اند و چه در زمان امام راحل(ره) و چه هم اینک نشان داده‌اند، گوش به فرمان رهبری هستند و هرکسی را که بخواهد در مقابل خط انقلاب و رهبری قرار گیرد، منزوی و از صف خود جدا ساخته‌اند.
وی همچنین با بیان اینکه پروژه تخریب و اغتشاش و سلب امنیت و آسایش مردم شکست خورده است، اظهار داشت: هم‌اینک نیروهای امنیتی، انتظامی و بسیج تمامی رفتار و حرکات عناصر فعال در این صحنه را به طور دقیق رصد کرده و تحت کنترل دارند و در صورتی که اقدامی غیرقانونی و خلاف خواست مردم از خود بروز دهند، باید در انتظار برخورد قاطع و قانونی از سوی نیروهای مدافع قانون و آرامش در جامعه باشند.
این فرمانده ارشد سپاه ادامه داد: من از دریادلان بسیجی تشکر می‌کنم که در مقابل اراذل و اوباش مسلح به سلاح گرم و سرد جانانه ایستادگی کردند تا مردم شریف ما امنیت و آسایش خود را دوباره بدست بیاورند، همچنین از آن خواهری که بر بالین آن بسیجی شجاعانه خیمه زد تا از حمله اراذل و اوباش مصون بماند، تشکر می‌کنم.
فضلی با بیان اینکه به فضل خداوند همواره دریادلان بسیجی برای حفظ امنیت مردم با آمادگی کامل در صحنه هستند، افزود: برای خنثی کردن تلاش عقبه فتنه‌ای که در خانه‌های تیمی کشف شد و ارتباطی که از آنها با بیرون مرزها و صهیونیست‌ها عیان شد، قریب به 300 نفر از جان‌برکفان بسیجی به شدت زخمی شدند و هم‌اکنون در بیمارستان‌ها در حال مداوا هستند و 8 نفر از بسیجیان قهرمان نیز در این حادثه تلخ به درجه رفیع شهادت نائل شدند که من به همه عزاداران این حادثه تلخ تسلیت عرض می‌کنم.
وی با اشاره به حساسیت شرایط داخلی، منطقه‌ای و جهانی خاطرنشان ساخت: انتظار همه مردم از نخبگان سیاسی این است که همه با اصل وحدت و وفاق ملی توجه کرده و با فصل‌الخطاب دانستن بیانات اخیر مقام معظم رهبری سعی کنند زمینه‌هایی که ممکن است با تحت‌تأثیر قرار دادن امنیت ملی و مصالح نظام سرعت حرکت کشور در مسیر پیشرفت و تعالی را کم کند، از بین ببرند.
فرمانده سپاه سیدالشهدای استان تهران حضور هوشیارانه و مقتدرانه نیروهای امنیتی، انتظامی و بویژه بسیج مردمی را در صحنه حوادث اخیر کشور، بیانگر آمادگی و قابلیت وصف‌ناپذیر فرزندان ملت ایران در دفاع از انقلاب و حراست از استقلال و امنیت کشور و نیز رویارویی با توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان دانست و یادآور شد: سپاه در مواضع و بیانیه‌های رسمی خود هشدار داده است، در صورتی که عناصر اصلی و عوامل بروز اغتشاش و آشوب‌های اخیر در مسیر عقلانیت قرار نگیرند و همچنان به ارتکاب اعمال مجرمانه، ضدانقلابی و مغایر با امنیت ملی کشور مبادرت نمایند، نیروهای امنیتی، انتظامی و بسیج در برخورد قاطع با آنها درنگ نخواهند کرد.
فضلی با هشدار به کانون فتنه و گروهی از اراذل و اوباش که دست به سلاح گرم بردند و به انتقام‌گیری از ملت مشغولند، افزود: امنیت و آرامش امروز جامعه ایرانی مرهون حماسه‌ها و ایثارگری‌های صدها هزار رزمند، دلاور و مجاهد و جانفشانی‌های خیل عظیم شهدای انقلاب و دفاع مقدس است و ملت شریف ایران هرگز اجازه نخواهند داد عده‌ای مرعوب و تعدادی غافل و فریب‌خورده این دستاورد عظیم و حیاتی را مورد تعرض و خیانت قرار دهند زیرا فرزندان ملت در سپاه و بسیج و نیروی انتظامی کوچکترین حرکات شما را زیر نظر دارند و از شما غافل نیستند.
وی همچنین تصریح کرد: برخی از این اراذل و اوباش متواری هستند اما فرزندان ملت بیگمان آنها را به مجازات خودشان خواهند رساند.
فرمانده سپاه سیدالشهدای استان تهران همچنین با اشاره به فضاسازی برخی رسانه‌های بیگانه در این حوادث افزود: متأسفانه شاهد بودیم که برخی از رسانه‌های بیگانه، مستقیم و غیر مستقیم به هدایت فرماندهی آشوب‌ها می‌پرداختند، اما امیدواریم با حماقت خودشان بیش از این مردم ما عصبانی نکنند زیرا ما این حوادث را از ذهن خودمان دور نمی‌کنیم و در روزی که لازم باشد، برخی مسائل را بر زبان خواهیم آورد.
فضلی با تأکید بر اینکه باید از کسانی که با بی‌توجهی به قانون و فرمایشات دلسوزانه مقام معظم رهبری مسبب اصلی این فجایع هستند، پرسید که مسئولیت این خون‌های ریخته شده با چه کسی است و این همه مجروحین و مصدومین را چه کسی پاسخگوست؟ تصریح کرد: در جای کسی تیر می‌خورد و درحالی که هنوز اصل حادثه مورد شبهه است، می‌بینیم بسرعت تصاویر آن در رسانه‌های غربی پخش می‌شود اما ما در موقع مقتضی حتماً به اطلاع مردم خواهیم رساند که چه کسانی پشت این قضیه‌ها هستند.
وی همچنین به بیان گوشه‌هایی از جنایات اخیر اراذل و اوباش در فاجعه 30 خرداد پرداخت و گفت: کسانی که با تیغ موکت‌بری انگشت بسیجی ما را می‌برند، کسانی که بینی بسیجی ما را با دست می‌شکافند، در پیشگاه ملت چه حرفی برای گفتن دارند؟
این چهره ماندگار دفاع مقدس در پایان با تشکر از همکاری اقشار و آحاد مختلف ملت و نیز اصناف و بازاریان در مقابله و دستگیری اغتشاشگران گفت: بر خود وظیفه می‌دانم از اقشار و آحد مختلف ملت و نیز اصناف که در روزهای اخیر باعث سربلندی نیروهای امنیتی و انتظامی و بسیج در برخورد با خط تخریب و آشوب و بازگرداندن امنیت و آرامش در سطح شهر شده‌اند و با اعلام آمادگی برای حضور در صحنه و همکاری همه جانبه خود زمینه انجام بهتر وظایف فرزندانشان را فراهم نمودند، صمیمانه قدردانی و تشکر کنم.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سلمان ( پنج شنبه 88/4/4 :: ساعت 11:42 صبح )


>> بازدید امروز: 9
>> بازدید دیروز: 15
>> مجموع بازدیدها: 257989
» درباره من

کجایند مردان بی ادعا؟
سلمان
نوکر و خادم شهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــداء

» پیوندهای روزانه

[232]
بسیجی شهید محمد عبدی [299]
کجایند مردان بی ادعا؟ [253]
[183]
[آرشیو(4)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
کجایند مردان بی ادعا؟[183] .
» آرشیو مطالب
خرداد ماه 1387
اردیبهشت ماه 1387
فروردین ماه 1387
اسفند ماه 1386
بهمن ماه 1386
دی ماه 1386
آذر ماه 1386
آبان ماه 1386
مهر ماه 1386
شهریور ماه 1386
مرداد ماه 1386
تیر ماه 1386
اردیبهشت ماه 1386
فروردین ماه 1386
بهمن ماه 1385
دی ماه 1385
آدر ماه 1385
تیر ماه 1387
تیر ماه 1387
مردادماه 1387
شهریور ماه1387
مهر ماه 1387
خرداد ماه 1388
البرادعی:کاملا تحت تأثیر شخصیت آیت الله خامنه ای قرار گرفتم
مرداد ماه 1388
فروردین 1389

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
بندیر
شب و تنهایی عشق
یادداشتها و برداشتها
فطرس
نور
پنجره چهارمی ها
Manna
دانلود download امپراطور دریا بازی موبایل نرم افزار کرک کد لینک
شهدای استان خراسان
گلی از بهشت
تبادل لینک وافزایش بازدید
دست نوشته
((( ب ا ح ا ل ه)))
خط بارون
آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام
دوزخیان زمین
اس ام اس طنز بدو بیا بخون
همیشه منتظرت هستم ، ای عدل وعده داده شده...
عاشق دلباخته
یا زهرا(س)
ESPERANCE
غریب روزگار یوسف زهرا
حـــکــمـــت آ بــــاد
راهنما
افرایش صدای گوشی+راه کسب درآمد از اینترنت+عکس بازیگران خانم خارج
همه چیز...
یا زهرا (س) مدد
صعصعه
● باد صبا ●
اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار
باران
دل ها تنها به یاد خدا آرام می گیرد
عشق بی همتا
Media Center
عمومی
یادداشت های یه آسمونی
بیاوببین...!‏
امیر
تا پرواز....
عهد ولایت
شادی(زمزمه های دلتنگی)
زندگی چیزی نیست که لب طاقچه عادت از یاد من و تو برود
بروز ترین و بزرگترین و بهترین مرجع رپ فارسی
ترفندهای کامپیوتر
MAKHo0oF gr0ups
داستان و راه های توحید جویان بزرگ
نـو ر و ز
شهید ابراهیم کشاورز
آسمان آفتابی
وبلاگ رسمی امپراطور دریا
ღღღعاشقونهღღღ
اس ام اس و مطالب طنز و عکس‏های متحرک
خدای که به ما لبخند میزد
خورشید بی غروب
دوست دارم تو تنها ارزویم باشی
سلمان
شهید محمد عبدی
فریاد دل
ساجدین
جستجوگران نور
کوثر
راویان نور
کلوب
دکتر احمدی نژاد
تبیان
شاهد
عکس
امام خمینی
ایراپیک
ایرایپک 1
گلخانه
وبگذار
بانک صوت وفیلم
آرماگدون
نخلستان
حاج حمید
کانون وبلاگ نویسان مذهبی
3 نقطه
شیعیان
صلوات
شبکه اول
حسینیه
شهید آوینی
همبلاگی
مرکز دانلود نوحه ایران
زیباترین وبلاگهای روز
امتداد
آفتاب
خبرگزاری فارس
امام حسین
مرحوم آغاسی
بچه های اهل قلم
پارس قرآن
لبیک
پشتیبان شبکه
آپلود تصاویر
یاسین
حامیان دکتر احمدی نژاد
دولت عشق

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان











































































































































» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» موسیقی وبلاگ

» طراح قالب