سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش سه گونه است: کتابی گویا و سنّتی دیرینه و«نمی دانم»[=اقراربه نادانی] . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
کجایند مردان بی ادعا؟
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» شکایت جمعی از حقوق دانان از موسوی

شکایت جمعی از حقوق دانان از موسوی

تصویر بزرگ


 

 


سرویس اجتماعی و فرهنگی: جمعی از حقوق‌دانان و دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) علیه میرحسین موسوی به دلیل توهین به رئیس‌جمهور، وزارت کشور و شورای نگهبان اعلام جرم کردند.


به نقل از فارس، جمعی از حقوق‌دانان و دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) در نامه خود که خطاب به دادستان تهران نوشته شده و مستنداتی نیز به پیوست آن ضمیمه شده است، به اینکه موسوی در سخنرانی‌ها و بیانیه‌های خود نسبت‌های خلاف واقع متعددی از قبیل دروغ‌گویی، خرافه‌گرایی، فریب‌کاری، ماجراجویی و... به رئیس‌جمهور قانونی کشور داده، اشاره شده و تقاضای رسیدگی به این بزه را مطرح و اعلام جرم کرده است.


متن کامل این نامه و پیوست‌های آن در ادامه آمده است:

وَإِذَا حَکَمْتُم بَیْنَ النَّاسِ أَن تَحْکُمُواْ بِالْعَدْلِ

موضوع: اعلام جرم علیه جناب آقای میر حسین موسوی

دادستان محترم تهران جناب آقای مرتضوی

سلام علیکم

انتخابات ریاست جمهوری یکی از حساس‌ترین انتخابات‌های نظام ‌جمهوری اسلامی برای تعیین ریاست قوه مجریه است که نقشی اساسی در اداره کشور دارد.(اصل 113 و 114 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران) از سویی قانون انتخابات ریاست جمهوری جهت ارائه افکار و اندیشه‌های نامزدهای تأیید صلاحیت شده ترتیباتی را اندیشیده است تا در فضای سالم به نقد عملکردها و اندیشه‌ها و ارائه برنامه‌ها و مبانی فکری اقدام شود. (م 62 به بعد قانون انتخابات ریاست جمهوری) همان قانون جهت حفظ و رعایت شئون و حیثیت نامزدهای ریاست جمهوری و عدم خروج از ضوابط شرعی و قانونی، هرگونه تجاوز و هتک حرمت و حیثیت نامزدها را از طرف نامزد دیگر و هوادارانش جرم انگاری نموده است. (م 71 قانون انتخابات ریاست جمهوری)

بی‌شک قانون نباید اجازه دهد تا انتخابات محملی برای هتک حیثیت و حرمت شخص رئیس‌جمهور گردد؛ چه شخص رئیس‌جمهور مظهر اراده ملی و مصداق نصب رهبری فقیه است (اصول 110 قانون اساسی بند 9 و اصل 117 و...). به سخنی تفکیک میان شخصیت حقوقی و حقیقی رئیس‌جمهور و تفکیک دو مقام "نامزد ریاست جمهوری " و "رئیس‌جمهور " بالفعل باید در سخنان و انتقادات دیگر نامزدها ملحوظ گردد تا خدشه‌ای به حیثیت و حرمت شخص و شخصیت رئیس‌جمهور وارد نیاید. چه رسد به آن‌که گاه اهانت‌ها مستقیماً ناظر به عملکرد رئیس‌جمهور و با توجه به سمت او است.

امضاکنندگان مرقومه حاضر معتقدند:

1- جناب آقای موسوی خامنه در مناظرات و سخنرانی‌های عمومی به ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران جناب آقای محمود احمدی نژاد و هم‌چنین به وزیرکشور و کارکنان و دست‌اندرکاران انتخابات با توجه به سمت و به سبب انجام وظیفه، توهین نموده‌اند.

به کاربردن الفاظی صریح در توهین مانند نسبت دادن دروغ به رئیس دولت، متهم کردن وی به خدشه در آمار و ارقام جهت فریب مردم، به صورت مکرر در مناظره‌ها و سخنرانی‌ها، خرافه‌گرایی دولت، ماجراجویی، بی‌ثباتی، رفتارهای نمایشی، قهرمان نمایی و شعاری، خیال بافی، خلاف‌گویی، پنهان‌کاری، خودمحوری، قانون‌گریزی، سطحی‌نگری، افراط و تفریط و الفاظ مشابه آن به صورت مکرر و باحالتی که عرفاً دلالت بر توهین دارند (که به اندکی از این سخنان در پیوست اشاره شده است) همگی دلالت بر بیهودگی تفکیک بین ریاست جمهوری و کاندیدای ریاست جمهوری داشته و خطاب ایشان را مستقیماً به سوی ریاست جمهوری متوجه می‌سازد.

امضاء کنندگان طبق بند ب ماده 65 آئین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب در امور کیفری و ماده 66 قانون مذکور و باتوجه به وقوع این توهین به صورت علنی و ناظر بودن عینی امضاکنندگان و با توجه به متن صریح ماده 609 قانون مجازات اسلامی که اشعار می‌دارد:

"هر کس با توجه به سمت یکی از رؤسای سه قوه... یا وزراء در حال انجام وظیفه یا به سبب آن توهین نماید به سه تا شش ماه حبس و یا 74 ضربه شلاق یا پنجاه هزار تا یک میلیون ریال جزای نقدی محکوم می‌گردد. "

تقاضا دارند به بزه ارتکابی به عنوان دادستان رسیدگی فرمایید.

بدیهی است با توجه به ماده 727 قانون مجازات اسلامی این جرم عمومی بوده و ذیل ماده 66 آ.د.کیفری قرار می‌گیرد. امید است با توجه به علنی بودن جرم ارتکاب یافته و با توجه به ماده 3 و بند 2 ماده 21 ق.آ.د.کیفری و با توجه به نظریه اداره کل حقوقی و تدوین قوانین قوة ‌قضائیه مورخ 12/5/1383 مندرج در روزنامه رسمی 17843-10/3/1385 که حضرت‌عالی را صالح در پیگیری این‌گونه جرایم دانسته است، در اسرع وقت نسبت به رسیدگی اعلام جرم حاضر اقدام فرمایید.

در ضمن به پیوست مدارک مثبته شامل سخنان و نامه‌های جناب آقای میرحسین موسوی خامنه علیه ریاست محترم جمهور و دست‌اندرکاران انتخابات اعم از وزارت کشور و شورای نگهبان و سخنانی که دلالت بر اقدام علیه امنیت ملی دارند، به صورت مکتوب و صوتی و تصویری به صورت مختصر تقدیم می‌گردد. بدیهی است تأمین مدارک از سوی آن دادستان محترم اوفی و ادل است.

والله المستعان


پیوست:
منتخبی از بیانات مهندس موسوی در مناظره ایشان با دکتر احمدی نژاد:

"...منتهی در برخورد با حل مسایل کشور و اینکه ما ایران را به جایگاه واقعی خودش برسانیم من احساس می‌کنم که دو نوع می‌شود روبرو شد دو نوع مدیریت می‌شود داشت یکی مدیریتی هست که براساس ماجراجویی و بی ثباتی، رفتارهای نمایشی و قهرمان نمایی وشعاری است، خیال بافی و خرافه گرایی است و خلاف گویی و پنهان کاری است خودمحوری و قانون گریزی است سطحی نگری و روزمرگی است و افراط و تفریط. یک موردی هم هست که ما بیاییم بر اصل متانت رفتارهای منطقی و کارشناسی شده واقع بینی و خرافه ستیزی، شفافیت و... قانونگرایی و اتکا به خرد جمعی دور اندیشی و آینده نگری و اعتدال و میانه روی کار کنیم.

...یکی از مشکلات ما عدم تناسب شعارهایی است که داده می‌شود تا عمل شعارها بیشتر جنبه اسطوره پردازی و به نظر من یک مقدار زیادی خیال پردازی در مورد آینده جهان هست و متاسفانه آینده کشور در حال فرو ریختن است و تمدن دارد از بین می‌رود و یا اینکه ما مدیریت جهان را می‌کنیم و امثال اینها...

...من می‌گویم که دولت بسیار بی اعتنا به این نوع مسایلی است که مربوط به رنج و درد و مشکل مردم است واقعا من دلم برای مردم می‌سوزد با این سیاست هایی که ما داریم و این بلاهایی که سرشان می‌اوریم ازاین طریق این افراط کاری هایی که ما داریم و اینها را من بر می‌گردم به آن دید اول که متاسفانه در سیاست خارجی ماست.

...ماشاءالله صدا و سیما هم که در اختیار دوستان هست...

...چه بلایی سردانشگاه‌هایمان و محیط های جوانان و مردم آوردیم که بنده هرجا می‌روم اعتراض است هرجا می‌روم می‌گویند به ما اهانت شده است.

این دانشجو را ستاره دار کردیم آن را دستگیر کردیم ان یکی را دستگیر کردیم آنرا از دانشگاه بیرون کردیم.

...کارهایی که دولت می‌کند بنظرم برخلاف نص صریح فرمان 8 ماده‌ای حضرت امام است. دولت مردم را خودی و غیر خودی می‌کند این را بخودش جذب می‌کند و آن یکی را خلاف سلیقه خودش می‌داند آنرا از این جدا می‌کند.

...اتفاقاً ما در زمینه سیاست خارجی هم عزت ملت خودمان را مخدوش کردیم و لطمه زدیم آبروی کشورخودمان را بردیم و هم توسعه داخل کشور خودمان را با مشکل مواجه کردیم، تنش وسیعی با کشورها ایجاد کردیم.

...بنده می‌خواهم بگویم یکی از مشکلاتی که درکشور ما الان هست شبیه همین روشی است که الان دراین صحنه با آن روبرو هستیم. مثل پرونده سازی. دنبال یک واژه هایی گشتن. مثلا مسایلی مثل وزیر کشور و دولت را داریم که اگر رییس دولت نمی دانسته که این فوق دیپلم هست و خودش را دکتر جا زاده خوب این نشان می‌دهد که ضعف اطلاعات داشته است و اگر فکر می‌کرده دارد و... خوب آن یک معنای دیگری دارد که خدای نکرده ذهنم نمی خواهد آنجا برود و بعد ما می‌آییم بر اساس این هم در مقابل مجلس قرار می‌گیریم...

منتخبی از بیانات مهندس موسوی در مناظره ایشان و حجت الاسلام کروبی:

...در تبلیغات مسائل زیادی از جمله مسائل داخلی و خارجی و قانون گریزی دولت، اقتصاد ملی در جاهای واقعا خسارت‌های جبران ناپذیری به کشور وارد شده و در رابطه به مسائل فرهنگی بسته بودن فضای اجتماعی بستگی فضای اجتماعی از جمله این مسائل است.

ملت باید بفهمند که چگونه آمار را عوض می کنند که نمیشود برنامه ریزی کرد....اگر ارائه آمار غلط تکرار شود، باید به سوء نیت شک کنیم.... مهمتر از این مسئله آن است که ما باید گمان سوء نیت هم در دگرگون کردن آمار بدهیم، مخصوصاً اگر این موضوع تکرار شود....چگونه میشود امر بسیار حساس اقتصاد ما را قلب بکنند و دروغ آگاهانه بگویند.....از امام صادق(ع) پرسیدند آیا ممکن است یک مومن دزدی بکند؟ ایشان فرمودند ممکن است دزدی بکند و در آن موقع از خدا دور می‌شود و با توبه گناهش بخشوده می‌شود و چند گناه دیگر در این حدیث شمرده می‌شود. سوال می‌شود که آیا مومن ممکن است دروغ بگوید؟ می‌گوید "لا ولله لا ولله "

ایشان با نشان دادن دو گراف گفت: دولت دروغ می گوید...، وقتی در همین مسئله تشکیک وارد کنیم و گراف‌ها را بالا و پایین کنیم و بعد در شب انتخابات جلوی مردم این آمارها را نشان دهیم و بخواهیم یک نتیجه بر علیه رقبای خود بگیریم، واقعا در این کشور روی چه چیز باید بایستید و نقادی که می‌خواهد نقد کند و در این خصوص تصمیم گیری کند...

چرا باید به مردم دروغ بگوییم؟ چرا به مردم اطلاعات غلط بدهیم و آیا این به نفع کشور است؟ آیا برای 2 روز روی پستی ماندن و مقامی را حفظ کردن درست است که به مردم دروغ بگوییم؟

هیچ چیز بدتر از این نیست که حکومت به مردم دروغ بگوید

پیامبر(ص) می گویند که حکومت نباید دروغ بگوید، ظلم کند و وعده دهد گفت: اگر در مسئله آمار دستکاری کنیم و جلوی مردم بگیریم در شب انتخابات برای کوبیدن رقیب. پس نقاد باید کجا بایستد؟.....در 4 سال اخیر، فساد گسترش یافت و سیاستها عامل این فساد بود. باید با پارتی بازی مخالفت کنیم، با خویشاوندسالاری مقابله کنیم،حلقه ثابت کنارمان اینگونه نباشد و از افراد میلیاردر که پرونده دارند، استفاده نکنیم....من برای همین آمده ام که احساس خطر کردم که جلوی شما می نشینند و دروغ می گویند.... یکی از مشکلات ما است که با یک پدیده واقعا شگفت آوری مواجه هستیم که می‌تواند در برابر مردم به دوربین نگاه کند و بگوید سفید، سیاه است. هزار را بگوید 2 هزار، 2 ضربدر 2 را بگوید 4 نمی شود، می‌شود 10 و من این مسائل را برای احساس خطر نسبت به کشور بیان می‌کنم و هیچ چیز بدتر از این نیست که حکومت به مردم دروغ بگوید و ما با این پدیده روبه رو هستیم.

...آیا صندلی ریاست جمهوری این‌قدر ارزش دارد که اینقدر دروغ بگوییم و سیاه‌نمایی کنیم؟...

دولت تعرفه‌های موبایل را بالا و پایین برد و میلیاردها تومان در این رابطه بالا و پایین شد، تعرفه‌های شکر عوض شد و ما می‌پرسیم چه کسانی سود کردند؟... تمام پلاکاردهای شما که همه جا را گرفته ممکن است از این منابع تامین شده باشد. بیایید ثابت کنید چه کسانی از این مسئله سود بردند؟

...وقتی ایشان اینجا دروغ می‌گوید هیچکس یقه‌اش را نمی‌گیرد... ایشان مملکت را به جایی کشانده است که پر از دروغ و نفاق است و پرونده سازی می‌کند..... جلوی مردم می نشینند و دروغ می گویند... جلوی شما هر دروغی که خواستند گفتند... پول دارد و همه جا حرف می زند... مردم دقت داشته باشید که اینها می آیند نمودارها را جلوی شما می گیرند و بالا پایین می کنند تا شما را گول بزنند و نقش مار می‌کشند تا سعی کنند شما را به بیراهه ببرند و من با اینها مخالفم... ولی شما یقه من را می گیرید. اصلا سه برابر وقت من به ایشان بدهید هرچه دروغ دلشان می خواهند، بگویند. ایشان خجالت نمی کشند که هر دروغی را به مردم می گویند و مملکت را به فنا کشیده اند.... ایشان همه جا صحبت می‌کند و تهمت می‌زند و صدا و سیما، سایت‌ها و پول‌ها هم در اختیارش است...


متن پیام آقای میر حسین که در آن به وزارت کشور صدا و سیما و شورای نگهبان توهین شده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف ایران

نتایجی که برای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد، بهت آور است. مردمی که در صف های طولانی اخذ رای شاهد ترکیب آرا بودند و خود می دانند که به چه کسی رأی داده‌اند با حیرت تمام به شعبده بازی دست اندرکاران انتخابات و صدا و سیما نگاه می کنند. آنان اینک بیش از همیشه به دنبال آن هستند که بدانند چگونه و توسط چه کسانی و مقاماتی طرح این بازی بزرگ ریخته شده است. اینجانب ضمن اعتراض شدید به روند موجود و تخلفات آشکار و فراوان روز انتخابات هشدار می دهم که تسلیم این صحنه آرایی خطرناک نخواهیم شد. نتیجه آنچه که از عملکرد متصدیان بی امانت دیده‌ایم و می‌بینیم جز تزلزل ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حاکمیت دروغ و استبداد نیست. اینجانب طبق وظیفه شرعی و ملی خویش به افشای رازهای پشت سر این روند پر مخاطره خواهم پرداخت و آثار نابودکننده آن را بر سر سرنوشت کشور توضیح خواهم داد.و ترس آن دارم که ادامه وضع موجود همه نیروهای موثر در نظام را به توجیه‌‌گرانی دروغگو در مقابل مردم تبدیل کند و دنیا و آخرت آنان را در معرض لطمه های جبران ناپذیر قرار دهد.

به مسئولان توصیه می کنم پیش از آن که دیر شود این روند را فورا متوقف کنند و همگی به خط قانون و امانتداری از آرای ملت بازگردند و بدانند که خروج از عدالت مشروعیت زداست. آنان بیش از هر کس دیگر از این حقیقت باخبرند که در این کشور انقلابی بزرگ و اسلامی صورت گرفته است. کمترین پیام انقلاب ما این است که مردم آگاهند و در برابر کسانی که با تقلب روی کار بیایند تمکین نخواهند کرد.

اینجانب از همین فرصت استفاده می‌کنم و ضمن تشکر از عواطف ملت بزرگوار ایران به آنان تذکر می‌دهم که ایران این موجود انسانی متعلق به آنان است و نه متقلبان. این آنان هستند که باید با هوشیاری خود از آنان محافظت کنند. خائنین به آرا مردم ابایی از آن ندارند که این خانه پارسایان به آتش کشیده شود. ما موج عقلانیت سبز خود را که بر گرفته از تعالیم دینی و علایق ملت ما به اهل بیت پیامبر( ص ) است با تمام شور ادامه می دهیم و با شورش دروغ که در کشور طغیان کرده و چهره آنرا آلوده است، مبارزه می کنیم، اما اجازه نخواهیم داد که حرکت ما شکل کور به خود بگیرد.

جا دارد از یکایک شهروندانی که برای رساندن این پیام سبز هر کدام ستادی بودند و تمام ستاد های مردمی و رسمی که در انتخابات فعالیت می کردند سپاسگذاری کنم و تاکید نمایم که تا رسیدن به نتیجه ای که کشورما لایق آن است همچنان به حضور و تلاش آنان نیاز است.

و ما لنا الا نتوکل علی الله و قد هدانا سبلنا و لنصبرن علی ما آذیتمونا و علی الله فلیتوکل المتوکلون

میر حسین موسوی

http://www.ghalamnews.ir/news-21109.aspx


نامه میرحسین موسوی به مراجع و علما:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

محضر مبارک مراجع عظام و علمای اعلام

با اهدای سلام، اینجانب اطمینان دارم که روند حوادث انتخابات ریاست جمهوری دهم را با دقت پیگیری کرده‌اید. اگر چه توسل به دروغ و استفاده‌ی بی حساب از امکانات عمومی و دولتی برای تبلیغات یک‌سویه به سود نامزد حاکم به خوبی نشان دهنده عزم این گروه خاص برای پیروزی به هر قیمت و از هر راه ممکن بود، اما تصور تقلب در آرای مردم تا این اندازه و برابر انظار شگفت‌زده جهانیان از حکومتی که تعهد به عدالت شرعیه از ارکان اساسی آن شمرده می‌شود، برای کسی ممکن نبود.

امروز که با حیرت تمام شاهد چنین تصورات جسورانه در امانت مردم هستیم و تمامی راه‌ها برای احقاق حق بسته شده، مواجه شدن مردم مظلوم با سکوت علما و مراجع که ملجا راسخ این ملت شمرده می‌شوند، خسارتی بیش از یک تغییر در آرا را به دنبال خواهد داشت.

عواملی به بهانه‌های واهی با چوب و چماق و باطوم و شوک الکتریکی به جان اعضای ستادهای اینجانب و مراجعه کنندگان سرگردان و مبهوت از این وضعیت افتاده‌اند، در حالی که امیدی به کارایی قوه قضاییه محترم نمی‌رود زیرا جایی که دادستان کل کشور نتواند از سخن قانونی خود در پیشگیری از سخنرانی اضافی نامزد حاکم در سیما جلوگیری نماید، با چه ابزاری می‌تواند از این خشونت سیاه بازداری کند؟ به حسب وظیفه صیانت از آرای مردمی که اینک دچار چنین زیان عظیمی شده‌ا‌ند عرض حالی تقدیم و یادآور می‌شوم که شاید تذکر به جای شما به مسؤولان مفید واقع شود.

ایاک و الظلم لمن لیس له الا الدعا

برادر شما - میرحسین موسوی


نمونه هایی دیگر:

http://kalemeh.ir/vdcc.1qoa2bqp0la82.html

موسوی هم‌چنین خطاب به دولت نهم، با بیان این‌که به جای آن‌که دنبال ایجاد اشتغال و ریشه‌کن کردن اعتیاد باشید، به دنبال پرونده‌سازی علیه مردم هستید، گفت: درآمد کشور در این چهار سال حدود 300 میلیارد دلار بود و این یک درآمد افسانه‌ای است که حتی تصور آن را نمی‌کردیم. حال ما از شما سوال می‌کنیم که چرا وضع کشور از نظر اشتغال و توسعه و پیشرفت چنین است؟ با چنین درآمدی ما باید پیشرفته می‌شدیم ولی در حالی که در همسایگی ما رشد اقتصادی 10 درصدی وجود دارد، معلوم نیست که ما این پول‌ها را کجا خرج کرده‌ایم.

میرحسین اظهار داشت: کسانی که آمارسازی و پرونده‌سازی می‌کنند، می‌خواهند بدین وسیله مردم را گول بزنند اما مردم ایستاده‌اند تا دروغ را از کشور دور کنند. ما همه دور هم جمع شده‌ایم که صداقت، صافی و پاکی را به کشور عزیزمان ایران برگردانیم. با بخشنامه و جمع کردن اتوبوس و مینی‌بوس، جمعیت‌های کثیر در برنامه‌های خود گرد می‌آورند. ولی من به آنها می‌گویم این جمعیتی که با تهدید، اجبار و با آوردن اتوبوس‌ها جمع می‌شوند برای شما ارزشی ندارد.

...با این امکانات و درآمد فراوان می‌توانستید مشکلات کشور را حل کرده و اشتغال ایجاد کنید اما به جای پرداختن به این مسایل، مشغول پرونده‌سازی، دروغ و روی کار آوردن خویشاوندان خود شدید.... ما از هر دولتی انتظار راستگویی و صداقت داریم، نه این‌که کارهای دیگران را به اسم خود عنوان کند. آیا این عدالت است؟ هر کس هم یک کلمه حرف بزند برای او یک پرونده می‌سازند، روزنامه‌اش را تعطیل می‌کنند و با هزار انگ سعی می‌کنند او را از صحنه به در کنند. در حالی که پلاکاردها و تبلیغات گسترده آنها با استفاده از امکانات دولتی، سراسر کشور را پر کرده است.... می‌گویند چرا به ما می‌گویید دیکتاتور؛ ما از آنها سوال می‌کنیم که چرا شما از قانون فرار می‌کنید و مصوبات مجلس را اجرا نمی‌کنید؟.... موسوی در ادامه سخنان خود با بیان این‌که امروز همه مردم ما آگاه شده‌اند و همه در این موج سبز حضور دارند، دولت نهم را خطاب قرار داد و گفت: این موج سبز علیه دروغ، قانون‌گریزی و سیاست‌های کشور بر باد ده شماست و ان‌شاءالله پیروز خواهد شد.

http://www.kalemeh.ir/vdca.mn0k49nye5k14.html


مسئله بیکاری و تورم مواردی هستند که همه دولت های دنیا در مقابل ملتشان نمی توانند از پاسخگویی در مورد آن شانه خالی کنند و در هر دولتی جزو اولویت ها قرار دارد. ولی به نظر نمی رسد این اولویت در دولت ما اصلا مطرح باشد. به نظر می رسد برای دولت آوردن دانش آموزان از مدارس و کشاندن جمعیت با اتوبوس‌ها به دنبال خود برای استقبال بیشتر است.

http://www.kalemeh.ir/vdcb.wb9urhbswiupr.html


میرحسین موسوی درباره تعیین وقت اضافه برای احمدی‌نژاد در صداوسیما بیان کرد: در یک سال اخیر در جریان آغاز فعالیت‌های انتخاباتی، تمامی برنامه‌های صدا و سیما در کانال‌های مختلف به ‌طور آشکار در اختیار دولت بوده است. باید یک ساعت زمان را به من اختصاص بدهند تا پاسخ فحاشی‌ها و پرونده‌سازی‌هایی که صورت گرفته است را بدهم. ما به هیچ‌وجه انتخاباتی فرمایشی نمی‌خواهیم زیرا این انتخابات روی افکار عمومی اثر خوبی ندارد و در عین حال سودی را هم به رقیب نمی‌رساند.

http://www.kalemeh.ir/vdcd.s0n2yt09oa26y.html


مـتـن کـامـل نـامـه مـهـندس موسوی به رهبر انقلاب
...بند چهارم:.بهره‌گیری رئیس دولت از امکانات دولتی در تبلیغات و مـسافرت‌های تبلیغاتی مقامات رسمی و وزرا با استفاده از امـکـانات دولتی و نقض ماده 68 قانون که به وفور خبرهای آن را در رسـانـه‌هـا می‌توان ملاحظه کرد از آن جمله است...


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سلمان ( پنج شنبه 88/4/4 :: ساعت 11:59 صبح )


>> بازدید امروز: 2
>> بازدید دیروز: 10
>> مجموع بازدیدها: 257640
» درباره من

کجایند مردان بی ادعا؟
سلمان
نوکر و خادم شهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــداء

» پیوندهای روزانه

[232]
بسیجی شهید محمد عبدی [298]
کجایند مردان بی ادعا؟ [253]
[183]
[آرشیو(4)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
کجایند مردان بی ادعا؟[183] .
» آرشیو مطالب
خرداد ماه 1387
اردیبهشت ماه 1387
فروردین ماه 1387
اسفند ماه 1386
بهمن ماه 1386
دی ماه 1386
آذر ماه 1386
آبان ماه 1386
مهر ماه 1386
شهریور ماه 1386
مرداد ماه 1386
تیر ماه 1386
اردیبهشت ماه 1386
فروردین ماه 1386
بهمن ماه 1385
دی ماه 1385
آدر ماه 1385
تیر ماه 1387
تیر ماه 1387
مردادماه 1387
شهریور ماه1387
مهر ماه 1387
خرداد ماه 1388
البرادعی:کاملا تحت تأثیر شخصیت آیت الله خامنه ای قرار گرفتم
مرداد ماه 1388
فروردین 1389

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
بندیر
شب و تنهایی عشق
یادداشتها و برداشتها
فطرس
نور
پنجره چهارمی ها
Manna
دانلود download امپراطور دریا بازی موبایل نرم افزار کرک کد لینک
شهدای استان خراسان
گلی از بهشت
تبادل لینک وافزایش بازدید
دست نوشته
((( ب ا ح ا ل ه)))
خط بارون
آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام
دوزخیان زمین
اس ام اس طنز بدو بیا بخون
همیشه منتظرت هستم ، ای عدل وعده داده شده...
عاشق دلباخته
یا زهرا(س)
ESPERANCE
غریب روزگار یوسف زهرا
حـــکــمـــت آ بــــاد
راهنما
افرایش صدای گوشی+راه کسب درآمد از اینترنت+عکس بازیگران خانم خارج
همه چیز...
یا زهرا (س) مدد
صعصعه
● باد صبا ●
اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار
باران
دل ها تنها به یاد خدا آرام می گیرد
عشق بی همتا
Media Center
عمومی
یادداشت های یه آسمونی
بیاوببین...!‏
امیر
تا پرواز....
عهد ولایت
شادی(زمزمه های دلتنگی)
زندگی چیزی نیست که لب طاقچه عادت از یاد من و تو برود
بروز ترین و بزرگترین و بهترین مرجع رپ فارسی
ترفندهای کامپیوتر
MAKHo0oF gr0ups
داستان و راه های توحید جویان بزرگ
نـو ر و ز
شهید ابراهیم کشاورز
آسمان آفتابی
وبلاگ رسمی امپراطور دریا
ღღღعاشقونهღღღ
اس ام اس و مطالب طنز و عکس‏های متحرک
خدای که به ما لبخند میزد
خورشید بی غروب
دوست دارم تو تنها ارزویم باشی
سلمان
شهید محمد عبدی
فریاد دل
ساجدین
جستجوگران نور
کوثر
راویان نور
کلوب
دکتر احمدی نژاد
تبیان
شاهد
عکس
امام خمینی
ایراپیک
ایرایپک 1
گلخانه
وبگذار
بانک صوت وفیلم
آرماگدون
نخلستان
حاج حمید
کانون وبلاگ نویسان مذهبی
3 نقطه
شیعیان
صلوات
شبکه اول
حسینیه
شهید آوینی
همبلاگی
مرکز دانلود نوحه ایران
زیباترین وبلاگهای روز
امتداد
آفتاب
خبرگزاری فارس
امام حسین
مرحوم آغاسی
بچه های اهل قلم
پارس قرآن
لبیک
پشتیبان شبکه
آپلود تصاویر
یاسین
حامیان دکتر احمدی نژاد
دولت عشق

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان











































































































































» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» موسیقی وبلاگ

» طراح قالب