سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یا دانشمند باش یا دانشجو یا شنونده و یا دوستدار و پنجمی مباش که هلاک می گردی . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
کجایند مردان بی ادعا؟
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» افشاگری جدید شریعتمداری علیه شیرین عبادی

افشاگری جدید شریعتمداری علیه شیرین عبادی

 

دادگاه رسیدگی به شکایات شیرین عبادی علیه روزنامه کیهان صبح روز یکشنبه 29/1/89- دیروز- در دادگاه کیفری 76 به ریاست قاضی مدیر خراسانی و با حضور اعضای هیئت منصفه، برگزار شد.
در ابتدای این جلسه صالح نیکبخت بی آن که در پرونده سمتی داشته باشد و به روالی غیرعادی با عنوان وکیل «انجمن دفاع از زندانیان سیاسی» پشت تریبون رفت و نزدیک به یک ساعت به فحاشی و ناسزاگویی های بعضا رکیک علیه مدیر مسئول کیهان پرداخت که با تذکرات پی درپی رئیس دادگاه و اعضای هیئت منصفه روبرو شد. رئیس دادگاه بارها از وی خواست به طرح شکایت خود بپردازد و از فحاشی علیه مدیر مسئول کیهان خودداری کند که شریعتمداری با اجازه از رئیس دادگاه گفت؛ ملاحظه می فرمائید که ایشان به شدت از عصبانیت می لرزند. من برای سلامتی ایشان نگرانم ضمن آن که در ناسزاهای آقای صالح نیکبخت به بنده هیچ فحش جدیدی که قبلا از سوی رادیوهای بیگانه و گروه های ضد انقلاب علیه بنده مطرح نشده باشد وجود ندارد و من به ناسزا شنیدن از اینگونه افراد و جریانات عادت دارم!
بعد از سخنان صالح نیکبخت که می کوشید اسناد مربوط به حمایت خود از تروریست ها و مخصوصا گروهک عبدالمالک ریگی- که در جلسه قبلی دادگاه از سوی حسین شریعتمداری با ذکر مأخذ ارائه شده بود- را انکار کند. رئیس دادگاه از مدیر مسئول کیهان خواست به دفاعیات خود در مقابل شکایت های عدیده شیرین عبادی بپردازد.
شریعتمداری در آغاز سخن با اشاره به اظهارات صالح نیکبخت گفت، اجازه می دهید فقط به چند جمله ای که ایشان درباره پرونده گفت پاسخ دهم، ضمن آن که ابدا به فحاشی های وی نمی پردازم.
رئیس دادگاه از شریعتمداری خواست که به شکایات شیرین عبادی بپردازد و پاسخگویی به اظهارات صالح نیکبخت را به جلسه بعدی موکول کرد. مدیر مسئول کیهان گفت پس اجازه بدهید بگویم که برخلاف اظهارات آقای صالح نیکبخت، که هرگونه ارتباط انجمن دفاع از زندانیان سیاسی با بیگانگان را نفی می کند، یکی از اعضای این انجمن بنام «علی-الف» به جرم ارتباط با افسر سازمان «سیا» در دوبی تحت تعقیب قرار گرفته و یکی دیگر از اعضای اصلی همین انجمن در مرکزی که الیزابت چنی، دختر دیک چنی معاون وقت جرج بوش در دوبی دایر کرده بود آموزش دیده است و اسناد دریافت کمک های مالی آقایان از کشورهای بیگانه هم در دست می باشد.
شریعتمداری در ادامه به دفاعیات خود درباره شکایات شیرین عبادی پرداخت و اسناد تکان دهنده ای از همکاری شیرین عبادی با صهیونیست ها و علت اصلی اعطای جایزه صلح نوبل به وی ارائه کرد. وقتی مدیر مسئول کیهان، اسناد یاد شده را به ترتیب و با ذکر مأخذ ارائه می کرد، چند تن از وکلای مدافع شیرین عبادی و برخی شاکیان دیگر در اقدامی که تأمل برانگیز به نظر می رسید سعی در پیشگیری از ارائه این اسناد داشتند. ابتدا یکی از وکلای شیرین عبادی بدون کسب اجازه از دادگاه- که روال جاری دادگاه است- گفت؛ چرا شریعتمداری متن این اسناد را ارائه نمی دهد که مدیر مسئول کیهان در پاسخ گفت؛ بنده که همه این اسناد را برای ارائه به دادگاه آورده ام. وکیل نامبرده گفت مثلا به دریافت 15هزار دلار اشاره کرده اید، سندش را بدهید که شریعتمداری اعتراف شیرین عبادی به دریافت 15هزار یورو از فرانسه را به نقل از خود وی در مصاحبه با یک نشریه فرانسوی قرائت کرد و خطاب به وکیل شیرین عبادی گفت؛ ضمنا قیمت را پائین نیاورید 15هزار یورو بوده است نه دلار، ضمن آن که این مبالغ برای ایشان بسیار ناچیز است و بنده اسناد فراوان دیگر نیز در همین جلسه ارائه خواهم کرد.
در طول دفاعیات مدیر مسئول کیهان وکلای مدافع عبادی، باقی و مشایی بارها سخنان وی را قطع کردند که شریعتمداری با خونسردی گفت؛ اگر قصد دارید از ارائه اسناد جلوگیری کنید، مطمئن باشید که آنها را ارائه خواهم کرد و اگر قصد دارید عرایض بنده را قطع کنید، من از هر جا که قطع کرده اید شروع می کنم.
بعد از چند دقیقه دیگر، وقتی مدیر مسئول کیهان اسناد همکاری آشکار شیرین عبادی با مراکز صهیونیستی را ارائه می کرد یکی از وکلای وی با قطع سخنان مدیر مسئول کیهان گفت؛ این مطالب قبلا در کیهان چاپ شده است که شریعتمداری در پاسخ گفت؛ اگر در کیهان چاپ نشده بود که شکایت نمی کردید. من به همه اظهارات شما با سکوت کامل گوش کردم. چرا شما از سخنان من به اضطراب افتاده اید؟ باید مردم بدانند خانم شیرین عبادی که صهیونیست ها و آمریکایی ها او را «بانوی صلح ایران»! می نامند، چه کاره است؟
خلاصه ای از دفاعیات
یکی از موارد شکایت عبادی از کیهان مربوط به مقاله ای تحت عنوان «اراذل و اوباش چه کسانی هستند؟!»- به تاریخ 2/6/87- بود که عبادی پس از آن مدعی شده بود هیچگاه از سرکوب انقلاب مردم ایران در سال 56 و 57 حمایت نکرده و جان نثار شاه نبوده است.
در این زمینه شریعتمداری نسخه ای از روزنامه رستاخیز- ارگان حزب «شاه ساخته» رستاخیز- به تاریخ سوم بهمن ماه سال 1356 را به دادگاه ارائه کرد که اهانت شیرین عبادی به شهدای قیام 19دی 56 و اعلام جان نثاری وی برای شاه در آن درج شده بود.
یکی دیگر از بندهای مورد شکایت عبادی، افشای حمایت وی از «همجنس گرایی» بود. شریعتمداری در دفاعیات خود به ماجرای اعطای جایزه به اصطلاح صلح نوبل به عبادی در سال 2003 اشاره کرد. در این سال عبادی و پاپ بر سر تصاحب این جایزه رقابت داشتند اما به اعتراف سخنگوی سوئدی هیئت انتخاب کننده برندگان جایزه صلح نوبل، مزیت عبادی نسبت به پاپ این بوده که وی برخلاف پاپ، همجنس گرایی را به رسمیت می شناسد و از روابط نامشروع و پیش از ازدواج زنان حمایت می کند.
مدیرمسئول کیهان در این زمینه اسناد دیگری از جمله مصاحبه عبادی با سی ان ان در سال 2003 و گفت وگوی وی با روزنامه ایندیپندنت را مورد اشاره قرار داد که در هر دوی آنها خود وی آشکارا به حمایتش از همجنس گرایی اعتراف می کند. نکته جالب دیگر در این میان توجیه عبادی بود که همجنس گرایی را مسئله ای ژنتیک می داند و معتقد است کسی را برای یک اقدام ژنتیکی نمی توان مجازات کرد! شریعتمداری با اشاره به این استدلال سخیف، در دفاعیه خود اعلام کرد؛ کاش این نظریه علمی! و مشعشع در زمان قوم لوط ارائه می شد تا آن قوم فلک زده به خاطر اعمال زشت و شنیع خود دچار عذاب الهی نمی شدند! از دیگر موارد شکایت عبادی علیه کیهان مسئله حمایت وی از حزب صهیونیستی بهائیت بود.
شریعتمداری در این باره دادگاه را به بیانیه رسمی کمیته صلح نوبل درباره جایزه عبادی ارجاع داد که متن کامل آن در سایت مؤسسه نوبل موجود است. در این بیانیه به صراحت یکی از دلایل برنده شدن عبادی، حمایت آشکار و خاص وی از بهائیان عنوان شده است.
مدیرمسئول کیهان در ادامه به برخی از اظهارات رسمی عبادی در مجامع و رسانه های خارجی در دفاع از این حزب صهیونیستی اشاره کرد.
و حمایت عبادی از بهائیت را چنان واضح و آشکار خواند که «بیت العدل»- مرکز بهائیان واقع در شهر حیفای فلسطین اشغالی بیانیه ای در دفاع از عبادی صادر کرده و او را به خاطر شجاعتش در دفاع از بهائیت ستود!
مدیرمسئول کیهان در مورد «وطن فروشی» عبادی به مجموعه ای از اظهارات ضدایرانی و ضدمردمی وی در صحنه جهانی اشاره کرد و از دادگاه پرسید به راستی اگر اینها «وطن فروشی» نیست، پس چیست؟
شریعتمداری در این بخش به برخی از سخنان عبادی اشاره کرد که طی آنها از آمریکا و سایر کشورهای زورگو می خواهد فشار بیشتری به ایران وارد کنند، تحریم ها را شدت ببخشند، دارایی های ایران را بلوکه و روابط سیاسی خود را کاملاً قطع کنند و...
مدیرمسئول کیهان در ادامه افزود، غلظت این اظهارات ضدایرانی تا جایی است که حتی خارجی ها را به تعجب وا می دارد.
مدیرمسئول کیهان در ادامه دفاعیات خود به سیاست صهیونیستی اعطای جایزه نوبل اشاره کرد و اینکه این جایزه به طور سیستماتیک به افرادی اعطا می شود که در راستای منافع آمریکایی-صهیونیستی گام بردارند و شیرین عبادی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
گفتنی است که تمامی اسناد ارائه شده از سوی مدیر مسئول کیهان برگرفته از اظهارات خود شیرین عبادی و محافل خارجی همسو و حامی وی بود.
لازم به توضیح است متن کامل دفاعیات حسین شریعتمداری طی روزهای آینده و در چند شماره منتشر خواهد شد


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سلمان ( چهارشنبه 89/2/1 :: ساعت 3:50 عصر )


>> بازدید امروز: 9
>> بازدید دیروز: 5
>> مجموع بازدیدها: 257935
» درباره من

کجایند مردان بی ادعا؟
سلمان
نوکر و خادم شهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــداء

» پیوندهای روزانه

[232]
بسیجی شهید محمد عبدی [299]
کجایند مردان بی ادعا؟ [253]
[183]
[آرشیو(4)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
کجایند مردان بی ادعا؟[183] .
» آرشیو مطالب
خرداد ماه 1387
اردیبهشت ماه 1387
فروردین ماه 1387
اسفند ماه 1386
بهمن ماه 1386
دی ماه 1386
آذر ماه 1386
آبان ماه 1386
مهر ماه 1386
شهریور ماه 1386
مرداد ماه 1386
تیر ماه 1386
اردیبهشت ماه 1386
فروردین ماه 1386
بهمن ماه 1385
دی ماه 1385
آدر ماه 1385
تیر ماه 1387
تیر ماه 1387
مردادماه 1387
شهریور ماه1387
مهر ماه 1387
خرداد ماه 1388
البرادعی:کاملا تحت تأثیر شخصیت آیت الله خامنه ای قرار گرفتم
مرداد ماه 1388
فروردین 1389

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
بندیر
شب و تنهایی عشق
یادداشتها و برداشتها
فطرس
نور
پنجره چهارمی ها
Manna
دانلود download امپراطور دریا بازی موبایل نرم افزار کرک کد لینک
شهدای استان خراسان
گلی از بهشت
تبادل لینک وافزایش بازدید
دست نوشته
((( ب ا ح ا ل ه)))
خط بارون
آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام
دوزخیان زمین
اس ام اس طنز بدو بیا بخون
همیشه منتظرت هستم ، ای عدل وعده داده شده...
عاشق دلباخته
یا زهرا(س)
ESPERANCE
غریب روزگار یوسف زهرا
حـــکــمـــت آ بــــاد
راهنما
افرایش صدای گوشی+راه کسب درآمد از اینترنت+عکس بازیگران خانم خارج
همه چیز...
یا زهرا (س) مدد
صعصعه
● باد صبا ●
اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار
باران
دل ها تنها به یاد خدا آرام می گیرد
عشق بی همتا
Media Center
عمومی
یادداشت های یه آسمونی
بیاوببین...!‏
امیر
تا پرواز....
عهد ولایت
شادی(زمزمه های دلتنگی)
زندگی چیزی نیست که لب طاقچه عادت از یاد من و تو برود
بروز ترین و بزرگترین و بهترین مرجع رپ فارسی
ترفندهای کامپیوتر
MAKHo0oF gr0ups
داستان و راه های توحید جویان بزرگ
نـو ر و ز
شهید ابراهیم کشاورز
آسمان آفتابی
وبلاگ رسمی امپراطور دریا
ღღღعاشقونهღღღ
اس ام اس و مطالب طنز و عکس‏های متحرک
خدای که به ما لبخند میزد
خورشید بی غروب
دوست دارم تو تنها ارزویم باشی
سلمان
شهید محمد عبدی
فریاد دل
ساجدین
جستجوگران نور
کوثر
راویان نور
کلوب
دکتر احمدی نژاد
تبیان
شاهد
عکس
امام خمینی
ایراپیک
ایرایپک 1
گلخانه
وبگذار
بانک صوت وفیلم
آرماگدون
نخلستان
حاج حمید
کانون وبلاگ نویسان مذهبی
3 نقطه
شیعیان
صلوات
شبکه اول
حسینیه
شهید آوینی
همبلاگی
مرکز دانلود نوحه ایران
زیباترین وبلاگهای روز
امتداد
آفتاب
خبرگزاری فارس
امام حسین
مرحوم آغاسی
بچه های اهل قلم
پارس قرآن
لبیک
پشتیبان شبکه
آپلود تصاویر
یاسین
حامیان دکتر احمدی نژاد
دولت عشق

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان











































































































































» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» موسیقی وبلاگ

» طراح قالب