سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زیور دانش، احسان است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
کجایند مردان بی ادعا؟
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» « بخشهای اصلی ویژه نامه شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها »

« بخشهای اصلی ویژه نامه شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها »

بخش صوتی - تصویری فاطمیه

  ماجرای مظلومیت و شهادت

بانک اشعار فاطمیه

  فضایل و مناقب سیدة النساء العالمین
یادگاری ها(تم موبایل - والپیپرهای فاطمیه) مسائلی پیرامون غصب فدک
آثار و خطبه های حضرت بخش ویژه بانوان

*** بخش صوتی - تصویری فاطمیه

کلیپ های فاطمیه سلام الله علیها            (تصویری)

مداحی و مرثیه شهادت بانوی دو عالم      (تصویری)
مداحی و مرثیه شهادت بانوی دو عالم        (صوتی)
زیارت نامه ی حضرت فاطمه زهرا (س)     (صوتی)
مداحی آذری در ایام فاطمیه                      (صوتی)

*** بانک اشعار فاطمیه

 بانک اشعار فاطمیه

شامل مراثی شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها  از شاعران سرشناس کشور

 


 ویژه نامه سال گذشته

*** یادگاری ها

 

 

والپیپر های فاطمیه

بانک تم مذهبی موبایل:

 تم شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها

( مخصوص گوشی های سونی اریکسون)

مدل های : K750 - C905 - K770

*** آثار و سخنان حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها

آخرین سخنان و خطبه های حضرت زهرا(س)
 - محورهاى هفتگانه و اسناد و مدارک خطبه فدکیه  - انوار وحى در خطبه فدکیه
 - متن خطبه فدکیه  -  وقایع پس از ایراد خطبه حضرت زهرا(س)
 - خطبه در جمع زنان مهاجر و انصار  - سخنان روشنگر حضرت در ابعاد مختلف
پیرامون مصحف و لوح حضرت فاطمه(س)
 - مصحف فاطمه«س» چیست؟   - مصحف فاطمه(س) از نگاه امامان
 - جامعه و جفر چیست؟  -  پژوهشى در مصحف حضرت زهرا سلام الله علیها
 - حدیث لوح فاطمه (س) و نکته هایى در شرح آن  - سخنرانی آیت‌الله وحید خراسانی

*** ماجرای مظلومیت و شهادت

سقیفه مقدمه جنایات در طول تاریخ
از ارتحال پیامبر(ص) تا شهادت حضرت زهرا(س)



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سلمان ( دوشنبه 89/2/6 :: ساعت 3:35 عصر )

»» ثبت پیام رهبر انقلاب به عنوان سند رسمی در سازمان ملل

 


متن کامل پیام مقام معظم رهبری به کنفرانس خلع سلاح تهران مبنی بر حرام بودن به کارگیری و ساخت سلاح هسته‌ای در جمهوری اسلامی ایران، به عنوان سند رسمی شورای امنیت سازمان ملل به ثبت رسید.


 

به گزارش شبکه ایران، نمایندگی دائم کشورمان در سازمان ملل متحد طی نامه‌ای به رئیس دوره‌ای شورای امنیت سازمان ملل و دبیرکل و رئیس مجمع عمومی سازمان ملل، ضمن ارائه گزارشی از برگزاری و اهداف کنفرانس خلع سلاح تهران متن کامل پیام مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی ایران را در اختیار آنان و کلیه اعضای شورای امنیت و نمایندگی‌های دائم سازمان ملل قرار داد و خواستار ثبت آن بعنوان سند رسمی سازمان ملل شد که متن کامل این پیام، روز چهارشنبه به عنوان سند رسمی آن سازمان به ثبت رسید.

«محمد خزاعی» نماینده دائم کشورمان در سازمان ملل در نامه خود به دبیرکل و رئیس شورای امنیت سازمان ملل ضمن بر شمردن اهداف کنفرانس تهران، آن را دلیل محکمی بر مخالفت جمهوری اسلامی ایران با اشاعه تسلیحات کشتار جمعی بویژه سلاح هسته‌ای دانسته و خواستار توجه جدی جامعه بین‌المللی به خطرات عدم پایبندی به تعهدات
NPT و استفاده از سلاح‌های اتمی شده است.

به گزارش فارس، وی همچنین با اشاره به تأکید صریح مقام معظم رهبری بر حرام بودن به کارگیری و ساخت سلاح هسته‌ای در جمهوری اسلامی ایران، پیام ایشان و تاکید مجدد معظم له را در این پیام بر ممنوعیت ساخت و بهره برداری سلاح‌های هسته‌ای در نظام جمهوری اسلامی ایران را نشانه بارز عزم کشورمان به استفاده صلح آمیز از انرژی هسته‌ای و همکاری در سطح بین‌المللی برای خلع سلاح‌های کشتار جمعی و هسته‌ای اعلام کرد.

خزاعی در نامه دیگری به دبیرکل سازمان ملل و ریاست مجمع عمومی آن سازمان با ارسال گزارشی از اظهارات ریاست جمهوری و مقامات بلندپایه کشورمان در کنفرانس خلع سلاح هسته‌ای تهران که حاوی مطالب مهمی در ارتباط با سیاستهای کشورمان در موضوع عدم اشاعه و بکارگیری هرگونه سلاح هسته‌ای و کشتار جمعی می‌باشد و با اشاره به اهمیت اجلاس مذکور، خواستار ثبت موارد مذکور و نتایج اعلام شده کنفرانس مذکور توسط وزیر امورخارجه کشورمان به عنوان سند سازمان ملل شد.

گزارش مذکور که برای کلیه نمایندگی‌های دائم در سازمان ملل نیز ارسال گردید، روز پنجشنبه بعنوان سند رسمی این سازمان به ثبت رسید.

وقتی هر زمان که بخواهید میتوانید با رهبری دیدار کنید، نوشتن نامه سرگشاده حتمآ دلیل دیگری دارد و قابل بخشش نیست



وقتی افرادی مانند هاشمی رفسنجانی و محسن رضایی هر زمان که اراده کنند، می توانند با رهبری دیدار کنند و مطالبشان را با ایشان در میان بگذارند، انتشار نامه سرگشاده حتما دلیل دیگری دارد و نامه‌های این دو نفر قابل بخشش نیست




دبیرکل جامعه وعاظ تهران از نامه های سرگشاده هاشمی رفسنجانی و محسن رضایی به رهبر انقلاب، انتقاد کرد.

جعفر شجونی در گفت و‌گو با ایلنا، در پاسخ به سوالی در مورد دیدار اعضای جامعه مبلغین با محسن رضایی، اظهار داشت: این دیدار در ضیافت شام منزل رئیس جامعه مبلغین انجام شد و حاضران سوالاتی را از وی پرسیدند.

وی افزود: ما در این دیدار از نامه سرگشاده محسن رضایی به مقام معظم رهبری گلایه کردیم و گفتیم که مردم خاطره خوشی از اینگونه نامه‌های سرگشاده ندارند و در این موارد معلوم است که نویسنده، هدف خاصی دارد.

دبیرکل جامعه وعاظ تهران با بیان اینکه نامه سرگشاده هاشمی به رهبری هم خوب نبود، گفت: به محسن رضایی گفتم، نیمی از نامه‌ای که نوشتی مربوط به خودت بود و نیم دیگر هم مربوط به میرحسین موسوی. در پایان هم وقتی رضایی پاسخ ما را داد،به او گفتم، اگر دفاعیات شما درست است، عذرخواهی می کنیم.

شجونی در پایان گفت: وقتی افرادی مانند هاشمی رفسنجانی و محسن رضایی هر زمان که اراده کنند، می توانند با رهبری دیدار کنند و مطالبشان را با ایشان در میان بگذارند، انتشار نامه سرگشاده حتما دلیل دیگری دارد و نامه‌های این دو نفر قابل بخشش نیست.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سلمان ( جمعه 89/2/3 :: ساعت 8:48 عصر )

»» گردانندگان سایت ضدانقلاب "جرس" تهدید کردهاند در صورت قطع کمکهای



گردانندگان سایت ضدانقلاب "جرس" تهدید کرده‌اند در صورت قطع کمک‌های مالی از سوی حامیان داخلی و خارجی، به افشای نام این افراد خواهند پرداخت




به گزارش شبکه ایران، در پی بروز مشکلات شدید مالی برای برخی سایت‌های ضدانقلاب، مدیران یکی از این سایت‌ها تهدید کرده‌اند که حامیان مالی داخلی و خارجی خود را افشا خواهند کرد.

سایت جنبش راه سبز(جرس) که پس از انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته برای تحریک مردم به ناآرامی خیابانی راه‌اندازی شد، اخیراً و بویژه پس از راهپیمایی گسترده و ده‌ها میلیونی مردم در روز 22 بهمن که از آن به عنوان "دفن تاریخی فتنه" نام برده شد، دچار مشکلات شدید مالی شده و حامیان ضدانقلاب داخلی و خارجی که دیگر امیدی به تحرکات این سایت ندارند، دیگر حاضر به کمک مالی برای ادامه حیات این سایت نیستند.

به نوشته روزنامه رسالت، مدیران "جرس" اخیرا مذاکراتی با حامیان آمریکایی خود داشته و از اینکه دیگر کمک‌های مالی سابق را به این سایت نمی‌کنند، گله کرده‌ و خواستار تخصیص بودجه بیشتر برای اقدامات تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی ایران شده‌اند.

محسن سازگارا، همکار سابق روزنامه‌های اصلاح‌طلب و کارمند رسمی تلویزیون دولتی آمریکا نیز با برخی حامیان مالی خود در داخل کشور تماس گرفته و تهدید کرده که اگر سریعاً کمک‌های مالی به او نرسانند، وی ناگزیر خواهد شد در آخرین روز حیات این سایت، به افشای حامیان مالی داخلی و خارجی پرداخته و مسئولیت تعطیلی این سایت را به آنها نسبت دهد.

گفتنی است سایت "جرس"، سال گذشته توسط برخی افراد وابسته به جناح اصلاحات نظیر "عطاء‌الله مهاجرانی"، "محسن کدیور"، "عبدالکریم سروش" و "اکبر گنجی" و با حمایت گسترده مالی از جانب وزارت امور خارجه آمریکا، آغاز به کار کرد.


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سلمان ( پنج شنبه 89/2/2 :: ساعت 6:29 عصر )

»» اظهارات محمد خاتمی در جمع گروهی از دانشجویان که به عنوان دانشجوی

اظهارات محمد خاتمی در جمع گروهی از دانشجویان که به عنوان دانشجویان دانشگاه تهران معرفی شده بودند فوراً مورد استقبال رسانه‌‌های بیگانه قرار گرفت




حسین بابازاده‌مقدم نویسنده وبلاگ "بحران"، مطلبی را با عنوان "استقبال رسانه‌های بیگانه از سخنان رئیس‌ دولت اصلاحات" در وبلاگ شخصی خود منتشر کرده است.

در بخشی این مطلب آمده است:


اظهارات محمد خاتمی در جمع گروهی از دانشجویان که به عنوان دانشجویان دانشگاه تهران معرفی شده بودند فوراً مورد استقبال رسانه‌‌های بیگانه قرار گرفت.

اظهارات وی که توسط رادیو فردا، بی.بی.سی فارسی و ارگان‌های فتنه مورد پوشش وسیع خبری قرار گرفت، در برگیرنده نکات مهمی است.

1- خاتمی در این سخنان به قول رسانه‌‌های فتنه هشدار داده است که سال 1389 سال بحران‌های اجتماعی خواهد بود.

اما باید از وی سئوال شود که با توجه به آنکه بارها نامبرده بر پافشاری بر قانون و عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب تأکید‌ کرده است، این دیدگاه فکری را از کجا اخذ کرده و مبنای اظهار‌نظر وی برای سال جاری چیست؟

در حالی که همگان مطلع هستند که بحران سنگین سیاسی که به همت امثال وی و دوستانش به راه افتاده بود به پایان رسیده و مردم با این حرکت کودتا گونه برخورد قاطع داشته و پیام رسای خود را در 9 دی و 22 بهمن 1388 به گوش تمامی جهانیان رساندند.

آیا سوروس می‌خواهد همچنان سال 1389 هم سال بحران‌سازی سیاسی در ایران باشد و آیا بین دیدارهای قبلی خاتمی با سوروس و این اظهارات نسنجیده ارتباطی جریان دارد؟

2- آقای خاتمی بارها در طول مدت 8 سال مسئولیتش به عنوان رئیس‌جمهور به‌رغم هماهنگ بودن جریان ثروتمند و گسترده کارگزاران، مشارکت و مجموعه اصلاح طلبان و در اختیار داشتن مجلس ششم و همراهی مجمع تشخیص مصلحت نظام و سکوت و کم تحرکی قوه‌قضائیه در برخورد با مفاسد اداری و مالی مدیرانش اظهار کرده بود که هر 9 روز دولت وی با بحران مواجه بوده است.

آیا این ادعای خاتمی به این معناست که وی و هم گروهی‌هایش در نظر دارند که دوره دوم چهار ساله ریاست جمهوری احمدی‌نژاد را از ابتدا تا انتها به دوره‌ای از بحران‌سازی‌های شکست خورده علیه دولت و علیه ملت تبدیل کنند؟ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سلمان ( پنج شنبه 89/2/2 :: ساعت 6:29 عصر )


»» مساله ساندیس نبود، مساله جنبش ضداشرافیت بود.:

مساله ساندیس نبود، مساله جنبش ضداشرافیت بود.:

 


1) 9دی که مردم آمدند توی خیابان های تهران، همین میدان انقلاب و خیابان آزادی، جمعیت بیشتر از 22 بهمنپارسال بود. شاید بشود گفت بیشتر از همه 22 بهمن های سال 1388. صبر مردم هم اندازه ای داشت. به همه چیزشان اهانت کردند، گذشتند. اما این بار فرق می کرد. مساله انتخابات نبود، مساله عاشورا بود.

2) از صدای آمریکا و بی بی سی تا بالاترین و جرس چند عکس منتشر کردند که محتوای همه شان یک چیز بود: پخش ساندیس در میان مردم. بعد هم جمع بندی کردند که این همه مردم و دسته های عزاداری و خانواده ها آمده بودند ساندیس بگیرند.

برای خودشان این را پتکی کردند بر سرما که ای وای ببینید این ساندیس خورهای نظام را. بعد هم فکر نکردند که این برای خودشان بد است که پس از این همه تبلیغات و ما بی شماریم و ما همه با هم هستیم و... از چهار تا ساندیس شکست خوردند.

چپ و راست ما را ساندیس خور نامیدند و هر کجا چیزی می گفتیم و می نوشتیم، فریاد بر می آوردند که ساندیست را خوردی؟ یا چند تا ساندیس گرفتی؟ 

22 بهمن که شد هنوز دعوای آنها سر ساندیس خور بودن ما ادامه داشت، و این بار دیگر حتما از داخل اسب تروایشان ما را دیده بودند که ساندیس می خوریم!. هر چند ملت حواسش جمع بود و اسب خیالی آنها را تکه تکه کرد و مهر "باطل شد" بر تمام فتنه های 8 ماهه زد و جریان فتنه زیر گام های ملت له شدند، چه آنکه ملت هوشیار بودند که مسئله 22 خرداد نبود، مسئله 22 بهمن بود.ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سلمان ( پنج شنبه 89/2/2 :: ساعت 6:28 عصر )


»» فاش شدن هویت ترانه موسوی با حکم جلب مهدی هاشمی

فاش شدن هویت ترانه موسوی با حکم جلب مهدی هاشمی
دستگیری مهدی هاشمی می تواند پشت پرده دروغ بزرگی به نام ترانه موسوی را برملا سازد.
به گزارش جهان سرنخ افشای هویت ترانه موسوی فرد موهومی که پس از انتخابات به اتهامی علیه جمهوری اسلامی و ترکتازی ضدانقلاب و محافل ضد ایرانی غربی تبدیل شد ،در دست مهدی هاشمی است.
ترانه موسوی کسی که رسانه های ضدانقلاب و محافل رنگی و جریان نفاق از آن به عنوان شهید حوادث پس از انتخابان نام بردند و حتی نام وهمی و عکس تخیلی آن در سنای آمریکا نیز به نمایش درآمد و از آن بر علیه ایران استفاده شد،همان فردی است که هویت وی با گذشت ماهها از حوادث پس از انتخابات نامشخص و مجعول است و احدی مدعی آشنایی و نزدیکی با وی نیست.تا انجا که مدتی پیش یکی از سایتها در فراخوانی از کسانی که وی را می شناسند دعوت کرده بود تا اطلاعاتی در مورد هویت وی ارائه کنند که این فراخوان هم باعث نشد پرده از این فرد موهوم برداشته شود.در همین راستا محافل امنیتی نیز از پروژه شهید سازی و دست ساز هویت ترانه موسوی خبر دادند. 
اما ماجرا از چه قرار بود و چه ارتباطی میان این فرد موهوم با مهدی هاشمی است.ترانه موسوی که از نزدیکان یک مقام امنیتی کشور است ،همسر فردی است که در انتخبات نهم ریاست جمهوری حامی مالی یکی از کاندیداهای اصلی رقابت انتخابتی بود.وی که پس از شکست کاندیدای مورد نظر خود بدهی بالایی به بار می آرود از کشور فرار و به کانادا سفر می کند.این فرد که سالها است ارتباط تجاری و اقتصادی نزدیک با مهدی هاشمی دارد در حوادث اخیر پس از انتخابات به طور مداوم با وی در تماس بوده است.
ترانه موسوی نیز در حال حاضر زنده و در کاندا در کنار همسر خود زندگی می کند.با این حال هیچ گاه نسبت به سوء استفاده ای که ساعت ها برنامه و هزاران صفحه اینترنتی از نام و عکس وی علیه جمهوری اسلامی ایرانی کردند واکنشی نشان نداده است.و حالا این مهدی هاشمی است که می تواند بعد از ماهه تهمت و افترا به نظام ،از هویت موهوم کشته پس از انتخابات پرده بردارد و واقعیت یک دروغ بزرگ ،در پروژه دست ساز شهدای فرقه سبز را بر ملا سازد.


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سلمان ( چهارشنبه 89/2/1 :: ساعت 3:51 عصر )

»» افشاگری جدید شریعتمداری علیه شیرین عبادی

افشاگری جدید شریعتمداری علیه شیرین عبادی

 

دادگاه رسیدگی به شکایات شیرین عبادی علیه روزنامه کیهان صبح روز یکشنبه 29/1/89- دیروز- در دادگاه کیفری 76 به ریاست قاضی مدیر خراسانی و با حضور اعضای هیئت منصفه، برگزار شد.
در ابتدای این جلسه صالح نیکبخت بی آن که در پرونده سمتی داشته باشد و به روالی غیرعادی با عنوان وکیل «انجمن دفاع از زندانیان سیاسی» پشت تریبون رفت و نزدیک به یک ساعت به فحاشی و ناسزاگویی های بعضا رکیک علیه مدیر مسئول کیهان پرداخت که با تذکرات پی درپی رئیس دادگاه و اعضای هیئت منصفه روبرو شد. رئیس دادگاه بارها از وی خواست به طرح شکایت خود بپردازد و از فحاشی علیه مدیر مسئول کیهان خودداری کند که شریعتمداری با اجازه از رئیس دادگاه گفت؛ ملاحظه می فرمائید که ایشان به شدت از عصبانیت می لرزند. من برای سلامتی ایشان نگرانم ضمن آن که در ناسزاهای آقای صالح نیکبخت به بنده هیچ فحش جدیدی که قبلا از سوی رادیوهای بیگانه و گروه های ضد انقلاب علیه بنده مطرح نشده باشد وجود ندارد و من به ناسزا شنیدن از اینگونه افراد و جریانات عادت دارم!
بعد از سخنان صالح نیکبخت که می کوشید اسناد مربوط به حمایت خود از تروریست ها و مخصوصا گروهک عبدالمالک ریگی- که در جلسه قبلی دادگاه از سوی حسین شریعتمداری با ذکر مأخذ ارائه شده بود- را انکار کند. رئیس دادگاه از مدیر مسئول کیهان خواست به دفاعیات خود در مقابل شکایت های عدیده شیرین عبادی بپردازد.
شریعتمداری در آغاز سخن با اشاره به اظهارات صالح نیکبخت گفت، اجازه می دهید فقط به چند جمله ای که ایشان درباره پرونده گفت پاسخ دهم، ضمن آن که ابدا به فحاشی های وی نمی پردازم. ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سلمان ( چهارشنبه 89/2/1 :: ساعت 3:50 عصر )

»» کروبی گرفتار سرطان سخت

دکتر اتریشی در راه است

کروبی گرفتار سرطان سخت

 

کروبی به شدت با یک بیماری صعب العلاج دسته و پنجه نرم می کند و خبرها حاکی از آن است که خانواده وی برای معالجه به یک دکتر اتریشی مراجعه کرده اند.
به گزارش جهان بیماری  کروبی نوعی سرطان پیشرفته است که شدیدا نیاز به درمان دارد اما خانواده وی تلاش می کنند بیماری کروبی  رسانه ای نشود.
با این حال به نظر می رسد این مسئله برای سلامتی کروبی مضر باشد چرا که حال جسمانی وی در حال حاضر وخیم گزارش می شود.
لازم به ذکر است روز گذشته یک فعال سیاسی نیز در ستون نگاه یک روزنامه صبح از کروبی خواسته بود در این روزها از ظلم هایی که در حق نظام کرده است استغفار کند.
جهان نیز ضمن آرزوی سلامتی و بهبود از خداوند منان توفیق توبه و بازگشت به دامن انقلاب را برای وی طلب می کند.


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سلمان ( چهارشنبه 89/2/1 :: ساعت 3:45 عصر )

»» دشوارترین روزهای هاشمی رفسنجانی بعد از انقلاب

دشوارترین روزهای هاشمی رفسنجانی بعد از انقلاب
اعلام حکم جلب مهدی هاشمی رفسنجانی از سوی دادستانی انقلاب تهران یکی از دشوارترین و شاید دشوارترین مقاطع زندگی سیاسی اکبر هاشمی رفسنجانی را رقم زده است که در این نوشتار به اختصار به تحلیل این وضعیت دشوار می پردازیم:

-با اعلام رسمی حکم جلب مهدی هاشمی رفسنجانی، رایزنی و توافق غیر علنی(یکی از توانایی های ویژه اکبر هاشمی رفسنجانی) برای حل این موضوع تقریبا منتفی است.

- دستگیری و حکم جلب مهدی هاشمی چیزی نیست که هاشمی بخواهد آن را به "محفلی " افراطی نسبت بدهد و بدان اعتراض کند، بلکه این تصمیم ، یک تصمیم حکومتی و قاطع است که توسط قوه قضاییه اعمال می شود و همین موضوع دشواری های هاشمی رفسنجانی برای دفاع از فرزندش را بسیار زیاد و سخت می کند.

-رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به خوبی می داند که هرگونه دفاع علنی از پسرش باعث تشدید حملات به شخص وی می شود و شاید به همین دلیل باشد که هاشمی تاکنون نیز سکوت کرده است، از سوی دیگر دفاع "پدر از فرزند" دفاع مقبولی هم نخواهد بود و از همه مهمتر اینکه هاشمی که امروز با کمبود تریبون و محدودیت های رسانه ای مواجه است، اصولا تریبونی هم برای این دفاع وجود نخواهد داشت.

-بسیار بعیداست هاشمی رفسنجانی در دفاع از فرزندش، تهدید به استعفاء از مناصب حکومتی کند یا عملی از این دست انجام دهد، هاشمی در هیچ شرایطی شخصا خودش، خود را ازمعدود جایگاههای حکومتی و قدرت خلع نمی کند.

-حکم جلب و دستگیری مهدی هاشمی رفسنجانی می تواند آغازی برای برخورد قضایی با دیگر نزدیکان هاشمی از جمله فائزه هاشمی رفسنجانی باشد و هاشمی نیز این نکته را به خوبی می داند و از این رو مدیریت رفتار سیاسی اش در این موضوع، حساسیت و اهمیت ویژه ای دارد، هرچند که اکنون مهدی هاشمی بخاطر اتهامات سیاسی و انتخاباتی مورد تعقیب قرار گرفته است اما ممکن است با جدی تر شدن موضوع، اتهامات مالی و اقتصادی نیز به لیست اتهامات اطرافیان و فرزندان هاشمی رفسنجانی و حتی نهادهایی چون دانشگاه آزاد نیز اضافه شود.

-سکوت هاشمی رفسنجانی در برابر جلب مهدی هاشمی هم ناتوانی و کاهش روز افزون قدرتش در افکار عمومی را اثبات خواهد کرد و این تلقی ایجاد خواهد شد که هاشمی در دفاع از حلقه نخست اطرافیانش هم عاجز است، ضمن اینکه سکوت رفسنجانی عملا درستی اتهامات منتسب به مهدی هاشمی را نیز اثبات خواهد کرد و همین سکوت هم می تواند رویکرد خبری و رسانه ای برای طیف مقابل هم را رقم بزند.

-اگر مهدی هاشمی به کشور بازگردد و احیانا در دادگاه محکوم شود جایگاه سیاسی هاشمی (به خصوص در مجلس خبرگان) بسیار آسیب خواهید دید و حتی می تواند عاملی برای سلب صلاحیت هاشمی رفسنجانی در مناصب حکومتی نظام شود، به عبارت دیگر هاشمی به خوبی تجربه "مهدی هاشمی"(برادر داماد آیت الله منتظری) در دهه شصت را که منجر به خلع قدرت سیاسی قائم مقام وقت رهبری شد را به یاد دارد و می داند که این شبیه سازی تاریخی به آسانی در شرایط امروز نیز می تواند محقق شود.

-امکان جلب مهدی هاشمی توسط اینترپل(پلیس بین الملل) یک گمانه فانتزی و ژورنالیستی است که امکان عملی شدن ندارد، اگر چنین بود باید سران ضدانقلاب مثل رجوی و بنی صدر و...به ایران تحویل داده می شدند و اکنون یا اعدام شده باشند یا در زندان دوران محکومیت خود را بگذرانند،بنابراین تنها گزینه ممکن در این خصوص این است که "مهدی هاشمی" شخصا و با تصمیم خود به ایران باز گردد یا همچنان در لندن باقی بماند.

به گزارش پارسینه، با این فرض، به احتمال زیاد تنها گزینه ای که برای رئیس هفتاد و پنج ساله مجلس خبرگان باقی می ماند این است که هاشمی رفسنجانی با مخالفت با بازگشت فرزندش به ایران همچنان به سکوت توام با نارضایتی خود ادامه می دهد و آنچنان که برخی از شخصیت های سیاسی طیف مقابل از وی انتظار دارند از فرزندش "برائت" نمی جوید تا کار از این بیشتر ، بالاتر نگیرد.


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سلمان ( چهارشنبه 89/2/1 :: ساعت 3:41 عصر )

»» چقدر محتاجیم به نوشته هایت

چقدر محتاجیم به نوشته هایت<\/h1>

وبلاگ "فرزند شهید" در آخرین پست خودش که در سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم منتشر شده است، نوشته است:

شهید آوینی

امروز سالگرد شهادت "زنده ترین" آدمی ست که دیده ام.

سالگرد شهادت "هست" ترین آدمی که دیده ام.

سالگرد شهادت آنکه روز شهادتش هیچ جور نمی توانم توهم کنم که از دستش داده باشیم. "که شهدا از دست نمی روند... به دست می آیند."

سالگرد شهادت آنکه چه خوب فهمید چقدر محتاجیم به نوشته هایش، به صدایش،به فیلم هایش،به بودنش.

و فهم این "هست"بودنش ، گویی هیچ نمی خواهد، جز اینکه تجربه اش کنی، به سادگی. همین قدر که نیت کنی.

آن وقت، این همه "حضور"...

این همه حضور...باعث می شود دااااد بزنی : ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا...

و مگر نه آنکه خانه تن راه فرسودگی می پیماید تا خانه روح آباد شود؟

و مگر این عاشق بی قرار را بر این سفینه سرگردان آسمانی، که کره زمین باشد، برای ماندن در اصطبل خواب و خور آفریده اند؟

و مگر از درون این خاک، اگر نردبانی به آسمان نباشد، جز کرم هایی فربه و تن پرور بر می آید؟

پس اگر مقصد را نه اینجا،  در زیر این سقف های دلتنگ

و در پس این پنجره های کوچک

که به کوچه هایی بن بست باز می شوند نمی توان جست،

بهتر آنکه پرنده روح دل در قفس نبندد.

پس اگر مقصد پرواز است، قفس ویران بهتر.

شهید آوینی : در روایت فتح رو دربایستی را کنار گذاشتم

پرستویی که مقصد را در کوچ می بیند، از ویرانی لانه اش نمی هراسد.

آقا سید مرتضی آوینی! ما... محتاج این همه حضورت هستیم....

"دستی برار و ما قبرستان نشینان عادات سخیف را از این منجلاب بیرون کش......"

آنقدر بیرون کش، که از ساختمان فولادمان دوکوهه بسازیم....

آنقدر بیرون کش ، که یاوران آخرالزمانی مهدی(عج) شویم...

آقا سید مرتضی! حس می کنم باید روز شهادتت، نیت کنم، که عادات سخیف ام را، کنار بگذارم...

همین جا هم اتفاقا باید نیت کنم. همین جا وسط بلاگفا...

کمک مان کن از "بلاگفا" فکه بسازیم....

کسی حرف خوبی زد. گفت : چه خوب که، آنقدر که زنده بودن شهدا را می فهمیم، زنده بودن امام زمان زنده مان را هم بفهمیم.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سلمان ( چهارشنبه 89/2/1 :: ساعت 12:44 صبح )

   1   2      >


>> بازدید امروز: 2
>> بازدید دیروز: 18
>> مجموع بازدیدها: 257958
» درباره من

کجایند مردان بی ادعا؟
سلمان
نوکر و خادم شهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــداء

» پیوندهای روزانه

[232]
بسیجی شهید محمد عبدی [299]
کجایند مردان بی ادعا؟ [253]
[183]
[آرشیو(4)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
کجایند مردان بی ادعا؟[183] .
» آرشیو مطالب
خرداد ماه 1387
اردیبهشت ماه 1387
فروردین ماه 1387
اسفند ماه 1386
بهمن ماه 1386
دی ماه 1386
آذر ماه 1386
آبان ماه 1386
مهر ماه 1386
شهریور ماه 1386
مرداد ماه 1386
تیر ماه 1386
اردیبهشت ماه 1386
فروردین ماه 1386
بهمن ماه 1385
دی ماه 1385
آدر ماه 1385
تیر ماه 1387
تیر ماه 1387
مردادماه 1387
شهریور ماه1387
مهر ماه 1387
خرداد ماه 1388
البرادعی:کاملا تحت تأثیر شخصیت آیت الله خامنه ای قرار گرفتم
مرداد ماه 1388
فروردین 1389

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
بندیر
شب و تنهایی عشق
یادداشتها و برداشتها
فطرس
نور
پنجره چهارمی ها
Manna
دانلود download امپراطور دریا بازی موبایل نرم افزار کرک کد لینک
شهدای استان خراسان
گلی از بهشت
تبادل لینک وافزایش بازدید
دست نوشته
((( ب ا ح ا ل ه)))
خط بارون
آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام
دوزخیان زمین
اس ام اس طنز بدو بیا بخون
همیشه منتظرت هستم ، ای عدل وعده داده شده...
عاشق دلباخته
یا زهرا(س)
ESPERANCE
غریب روزگار یوسف زهرا
حـــکــمـــت آ بــــاد
راهنما
افرایش صدای گوشی+راه کسب درآمد از اینترنت+عکس بازیگران خانم خارج
همه چیز...
یا زهرا (س) مدد
صعصعه
● باد صبا ●
اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار
باران
دل ها تنها به یاد خدا آرام می گیرد
عشق بی همتا
Media Center
عمومی
یادداشت های یه آسمونی
بیاوببین...!‏
امیر
تا پرواز....
عهد ولایت
شادی(زمزمه های دلتنگی)
زندگی چیزی نیست که لب طاقچه عادت از یاد من و تو برود
بروز ترین و بزرگترین و بهترین مرجع رپ فارسی
ترفندهای کامپیوتر
MAKHo0oF gr0ups
داستان و راه های توحید جویان بزرگ
نـو ر و ز
شهید ابراهیم کشاورز
آسمان آفتابی
وبلاگ رسمی امپراطور دریا
ღღღعاشقونهღღღ
اس ام اس و مطالب طنز و عکس‏های متحرک
خدای که به ما لبخند میزد
خورشید بی غروب
دوست دارم تو تنها ارزویم باشی
سلمان
شهید محمد عبدی
فریاد دل
ساجدین
جستجوگران نور
کوثر
راویان نور
کلوب
دکتر احمدی نژاد
تبیان
شاهد
عکس
امام خمینی
ایراپیک
ایرایپک 1
گلخانه
وبگذار
بانک صوت وفیلم
آرماگدون
نخلستان
حاج حمید
کانون وبلاگ نویسان مذهبی
3 نقطه
شیعیان
صلوات
شبکه اول
حسینیه
شهید آوینی
همبلاگی
مرکز دانلود نوحه ایران
زیباترین وبلاگهای روز
امتداد
آفتاب
خبرگزاری فارس
امام حسین
مرحوم آغاسی
بچه های اهل قلم
پارس قرآن
لبیک
پشتیبان شبکه
آپلود تصاویر
یاسین
حامیان دکتر احمدی نژاد
دولت عشق

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان











































































































































» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» موسیقی وبلاگ

» طراح قالب